Reklamacje w sklepie Flora Park Centrum Ogrodnicze są przyjmowane poprzez każdy kanał komunikacji, którym można złożyć zamówienia. Jednakże czas rozpatrzenia reklamacji jest różny w zależności od sposobu jej złożenia.

 

  1. a) Reklamacje można składać  poprzez panel użytkownika-TWOJA REKLAMACJA ZOSTANIE ROZPATRZONA W CIĄGU 48 GODZIN.

  • Aby złożyć reklamacje należy zalogować się na swoje konto w sklepie. Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta, skorzystaj z przypomnienia go, widocznego pod formularzem logowania.
  • Po zalogowaniu przejdź do zakładki „ Twoje konto”, a następnie wybierz opcję „Dodaj reklamację”
  • Wybierz numer zamówienia.
  • Zobaczysz listę produktów które u nas zakupiłeś. Wybierz produkt który chcesz zareklamować, jego ilość, a następnie kliknij„ Reklamuj ten Towar”.
  • Wybierz formę wysłania zamówienia, jednak go nam nie odsyłaj, to my zdecydujemy czy towar trzeba odesłać, czy nie. Zostaniesz o tym poinformowany w wiadomości.
  • Kliknij Przejdź dalej
  • Reklamacja została dodana. W widocznym oknie prosimy o szczegółowe opisanie reklamowanego towaru oraz załączenie zdjęć, następnie ich wysłanie klikając na przycisk wyślij. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 48 godzin.
  • O statusie rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany na maila.
  • Na korespondencję od obsługi sklepu możesz odpowiedzieć przechodząc do głównego panelu swojego konta
  • Klikając w opcję „Twoje reklamacje”
  • Wybierz numer reklamacji
  • Pamiętaj, na wiadomości dotyczące reklamacji odpowiadamy tylko poprzez widoczny panel korespondencji.
  1. b) Reklamacje złożone droga mailową, telefoniczną, listem, sklep Flora Park Centrum Ogrodnicze zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszeń w terminie 21 dni roboczych.

Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać: numer zamówienia, opis niezgodności towaru, dokumentację zdjęciową, która w wyraźny sposób pokazuje wadę towaru.